Sista dagen i skolan!*

Hejj bloggen..
idag var det sista dagen i skolan och den var fett naiis:D
typ vi kolla bara film och sluta klockan 12!
när ja kom hem gjorde jag v mig
sen stack ja och träffa Julia och Antonia:)
Sen stack vi till Knutan när vi va på knutan så gjorde vi int så mkt
efter en stund stack vi hem och gjorde v oss
sen så stack vi till knutan igen och träffa Dennis och några andra:)
Sen kom min mamma och hämta mig och vi drog iväg och köpte en trippeltång:D
böst:d

IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING:d

SLIPPER INGBRITT!
STÅR INTE UT MED HENNE MER!
HON ÄR EN CP LÄRARE
SANNA ÄR DU KORKAD
SANNA HAR DU NÅT FEL.
SANNA GÅ UT HÄRIFRÅN


PALLAR INTE MER





Kram
/Sannabroberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0