23;01

Hej Bloggen :)<3
Idag har jag varit i skolan.
Sjukt tråkigt som vanligt
Dagen började med att jag och Julia Vaknade upp i min säng.
Sen gjorde vi V oss för det var ju skola.
När vi gjort v oss så stack vi och mötte linda.
Sen stack ja o linda till språkvalet.
Där tävlade vi bara
vi förlora ):
sen stack vi tíll skolan och det var helt vanligt..
sen kom Julia till min skola och vi stack hem till mig
sen stack vi till stan där vi träffa Jonte och Lucas.
Efter det stack vi till väla ;)
Hahahah
vi försökte leta (studentmössa) hahahah ;3<3
Vi hitta ingen klart :( 
Sen efter det så stack vi hem
och då var jag med Johanna<3
Vi satt typ bara vid datan ;)<33
Iaf
Inte så mkt att skriva men jaja:)
HJÄLP MIG MED HEADER:)<3




kram
/SannaBroberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0